WEB: Adım Adım Kurumsal Yol Haritanız

//WEB: Adım Adım Kurumsal Yol Haritanız

WEB: Adım Adım Kurumsal Yol Haritanız

Web sitelerini gördükçe üstüme sıkıntı basan arkadaşlarıma ithaf ediyorum:

 

SİZ:

Web siteniz sizi eşsiz ifade etmeli. Doğru şeyler söylemeli, ne eksik, ne de fazla olmalı. Özgün olmalı. Sizi, yaptığınız işi, işinizi nasıl yaptığınızı anlatmalı.

Web sitenizin bir amacı olmalı; amaçladığı her ne ise, ona erişecek yapısı olmalı. Web siteniz açık, apaçık olmalı. Sitenizin ziyaretçileri aradıklarını kolayca bulmalı, bulduklarını kolayca almalı. Bir de sitenizi (=sizi) eşe dosta tavsiye etmeli.

Web siteniz doğru platformlar üzerine inşa edilmiş olmalı. Kaynak kodlar açık olmalı, denenmiş ve kabul görmüş olmalı. Kurduğunuz temel üzerine gökdelen dikebileceğiniz kadar sağlam ve eklemlenir olmalı. Web siteniz yarınınıza ilk günden hazır olmalı.

Web siteniz her şeyi ile size ait olmalı.

 

MÜŞTERİNİZ:

Web siteniz sizi müşterilerinizin olduğu her yere taşımalı. Web siteniz üzerinde gerçekleşen her hareket anında sosyal medyada yer almalı. Web siteniz mevcut ve potansiyel müşterilerinizin üzerinde toplandığı portallarda olmalı. Tanıtımlarınız email yolu ile ilgililere ulaşmalı.

Web siteniz müşteri ilişkilerinizi yöneteceğiniz, tüm sanal aktarımlarınızla entegre bir  uygulamayı size sunmalı. Web siteniz insani ilişkileri bozmadan, müşterilerinizin rutin işlerini kolaylaştırmalı, kayıt altına almalı, gerekirse tarafları uyarmalı.

Web siteniz satış sonrasında müşterilerinizi ihtiyaç duyacakları konularda olduğunca desteklemeli.

Web siteniz e-Ticareti desteklemeli, tahsilat ve sevk süreçlerini kolaylaştırmalı.

 

SİZ ve MÜŞTERİNİZ:

Artık web siteniz sizi ve müşterilerinizi bütünleştirmeli. İş akışlarınız işinizin mutfağından, ürün veya hizmetin müşterinize teslimine, satış sonrası hizmetler de dahil olmak üzere birbirlerine bağlanmalı. Tüm çabalar, işlevler, sonuçlar birbirlerini desteklemeli.

Web siteniz üzerinde sizin çalışanlarınız müşterilerinizin çalışanları ile birlikte projeler yürütebilmeli, anlık bilgi paylaşabilmeli. Tüm bu işler kayıt altına alınabilmeli.

Web siteniz size iş akışlarınız dahil firmanızın halini görebileceğiniz bir portal sunmalı. Bu portal sizin için temel değerlendirmeleri yapmalı, acil durumlarda sizi uyarmalı, gerektiğinde hazır protokolleri otomatik olarak devreye almalı.

Web siteniz işiniz ile ilgili ihtiyaç duyacağınız daha başka uygulamalara izin vermeli, saha ve üst yönetim yazılımları ile haberleşebilmeli.

 

Yani; web siteniz işinize yaramalı…

Daha Fazlası İçin:
Aslaner Mühendislik | Müşavirlik | Dış Ticaret | SMM

By | 2015-01-12T16:55:57+00:00 12 01 2015|BT|0 Comments
%d blogcu bunu beğendi: